Måndag idag igen då..

Jaa, då var det återigen måndag då. Känns som veckorna springer fram allt för fort ibland. Visst de är bra när veckorna går snabbt när Ben är borta, men när han är hemma så kan dagarna gå riktigt riktigt långsamt tycker jag... ^_^
Så att jag får njuta av varje dag som han är hemma!!
Han skickade igår och berätta att han skrivit på kontrakt nu, ordinarie tjänst! Gud va skönt, fast jobb! Underbart! Betald semester och allt. Så vi kan njuta av sommaren sen när den kommer och han tar ut några semesterdagar!

Själv kommer jag ha sommarlov hela sommaren. Kanske kan hoppa in och jobba nån tur ibland OM jag orkar. Jag får ju ändå studiestöd hela sommaren, så det är ju lite lyx. Kanske passar på att spendera så mycket jag bara orkar och hinner i Sverige och Norge. Kanske passar på att äntligen försöka ta mig ner till Göteborg och hälsa på min bror. Det var ju ett tag sen man träffades. Men det kan jag ju inte lova än. Måste ju se hur det blir sen i sommar. Men jag kommer verkligen njuta av att vara hemma hela sommaren, för förra sommaren var jag EN dag på stranden med Cassandra! Jag jobbade jag ju hela hela tiden, så jag ska bara vara med Cassandra den här sommaren och njuta!!!
Om det alls blir nån sommar dvs...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen traska iväg till skolan!

Älskar min Poopish, som kommer hem på onsdag morgon!!



Cassandra förra sommaren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback