Nytt år!

Jaa, då är det andra dagen på det nya året då, och vad har man gjort? Inte nåt! Är fortfarande sjuk... Imorse när Cassandra vaknade så hade jag en så exploderande huvudvärk att Ben var sååå vänlig och gick upp med henne så jag fick sova lite.. Vaknade halv 12! de va ju inte meningen att jag skulle sova så länge, men skönt var det ska jag ta och berätta för er...

Ny året då?? Jo det gick bara bra.. Vi lagade goood mat, lammrostbiff med vitlöksgratäng och rödvinssås... mums mums. men cassandra tyckte köttet var starkt så hon fick lite korv istället.. Då blev hon nöjd. Efter maten gick Ben ut och smällde lite raketer för Trollet, och det tyckte hon var MYCKET roligt!! Hela 14 stycken hade vi, det var meningen att vi skulle ha en eller två, men vi kom hem med 14, ja ja, det var ett helt paket, men det var roligt!!
Efter Ben hade smällt färdigt raketerna kom han in igen och vi skålde in nyåret med Cassandra, fast klockan var ju bara 21 då, men en tvååring orkar faktiskt inte vara vaken till kl 00:00, så vi skålade in nyåret med henne då.. lite alkoholfri bubbeldricka hade vi och det drack vi ur fina glas.. haha.. Cassandra tyckte det var väldigt mysigt...

Va ju hundvakt över nyåret oxå, åt en kompis hund. Väldligt söt och snäll, säger inte mycket den hunden. Men Vivi, som hunden heter, tyckte inte det var såå roligt med raketer, men hon sa inte så mycket, hon sov snällt med oss i sängen sen, och då va allt bara bra! ^_^
Igår var vi ute på en långpromenad med Vivi och cassandra innan Vivi skulle åka hem. Skönt var det faktiskt att vara ute och gå lite. Cassandra slockande i vagnen efter en stund och sov gott där! Vi var väl ute en timme eller nåt sånt...

Snart ska jag ta och börja skriva en distansuppgift som ligger här hemma och ser uttråkat på mig! Men det måste göras, fast jag inte mår så bra.. Men hoppas den blir bra iaf...

God fortsättning på det nya året!!!

Kommentarer
Postat av: Jenni

hej hjärtat.. vilka mysiga bilder från jul o allt.. du får krya på dej! jag börjar också bli hängig.. pussa cassandra!! vill träffa er snart....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback