Roligt eller???

TJEJLISTAN

- du är feg om du inte gör den.

Har du ett par blåa string? Säkert i lådan nånstans...
Vem var den senaste du pussade? Cassandra
Vem var den senaste som pussade dig? Cassandra
Vad har du för trosor på dig? öhm, mörkblå kanske...
Har du mens? Nope....
Vad har du för bhstorlek ? Alldeles för liten!!
Trivs du med det? Min familj!!
Vem sov du senast med av samma kön? Cassandra!! Ett levande preventivmedel!
Vem sov du senast med av motsatta kön? Ben a.k.a Poopisch
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? Borde man veta sånt??
Vad är din sexuella läggning? Jag gissar på straight!!
Gillar du nån nu? Jag gillar många! Men älskar få...
Vem isåfall? Ben, Cassandra...
Vem strulade du med senast? Ben... 
Vad gjorde du inatt? Sov, vad ska man annars göra på nätterna??
Och i förrgår natt? Sov då oxå....
Vad gör du innan du kan sova? Släcker alla lampor och ger Cassandra en godnatt puss, skickar ett sms till Ben, OM han inte är hemma...
Choklad eller glass? CHOKLAD!!
Bindor eller tamponger? Tamponger
Push-up eller T-shirtbh? Pushup
String eller hipsters? Hipsters
Benig eller knubbig? Jag själv--> Benig, men föredrar nog att va mellan!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback