The Notebook

Igår efter Trollet somnat så la jag mig på soffan med en stooor chipspåse och såg på The Notebook.
Måste nog säga att det är en av det bättre filmerna jag sett på länge.
Visst, det var andra gången jag såg den, men den var lika bra nu som sist jag såg den.
Kunde inte låta bli att släppa en tår eller två.
Den är bara för underbar den där filmen....
Allt är bra, handlingen, skådisarna och känslorna som kommer fram när man ser på filmen...
I like it!!
Underbart!!

När jag låg och svullade framför tvn med chipspåsen så ägnade jag en tanke eller kanske flera stycken på min älskade Poopisch som guppar fram och tillbaka på östersjön. När jag såg filmen så saknade jag honom huuur mycket som helst.
Jag hoppas att jag och Ben oxå kommer bli gamla tillsammans, och se våra barnbarn och allt annat som hör ålderdomen till. Och om det händer sig att jag skulle bli dement, som damen i filmen, så hoppas jag att Ben oxå kommer vara med mig och älska mig lika mycket, fast mitt minne sviker lite...
För jag älskar verkligen Ben, mer än ord kan beskriva och utan honom vill jag inte leva!
Han är mitt allt och tillsammans har vi skapat ett lite underverk, nämligen Trollungen vår!!
♥ÄLSKAR DIG!!!♥

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe o sen bege mig till skolan i kylan!!
Tur att man inte har långt!!!







Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback