Tiden går bara alltför snabbt...

Tiden bara springer iväg...
Satt just och kikade på lite gamla bilder på Cassandra..
och det känns ju som det var igår som vi firade hennes ettårsdag, eller att hon lärde sig krypa..
men det är ju evigheter sen!!
Det är sjukt hur snabbt tiden går...
Ibland vill jag att den ska stanna för jag vill inte att Cassandra ska bli stor..
Eller jo det vill jag, men hon är ju så söt och gullig nu när hon är liten....
Men tiden verkar bara springa iväg och det känns som om man missar massor med saker hela tiden...

Hon ligger som bäst och sover ännu.
Hon har ju feber ännu..
Så jag är hemma idag från skolan, eftersom Ben åkte ju och jobba igår.
Så det fick bli jag som är hemma.
Cassandra vaknade tolv tiden inatt och var jätteledsen och skulle stiga upp.
Så jag fick snällt stiga upp med henne.
Hon ville se på Pingu. S
å klockan tolv på natten satt jag med Cassandra i famnen och titta på Pingu.
Efter tjugo minuter skulle hon sova.
Men först skulle vi läsa böcker....!!
Vad gör man inte för sitt barn!?


Nu hör jag att hon vaknar..
Lägger in lite bilder senare då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback