tråkigt har jag...

Namn - Cecilia Ulrika
Födelsedag - 17 mars
Ögonfärg - Kattögon haha
Hårfärg - Brun tror ja...
Längd - 166 cm över havet...
Högerhänt/vänsterhänt - höger
Stjärntecken - fisk
Skostorlek - 38
Är dina föräldrar skilda - Japp!

Favorit

Sport - Va e de???
Helgdag - Julafton!
Årstid - Sommar!

Har du någonsin

Varit kär -  Klart jag har!
Blivit dissad - Ja säkert...
Föreställt dej ditt ragg naken? - Japp!
Skolkat - Lite för mycket kanske...
Sovit utomhus - Mmm... Tråkigt..
Sett en död människa - Ja, tyvärr.. Via jobbet...
Använt droger - Nope
Retats - Kan jag nog ha gjort...

THIS OR THAT

Cider/Öl -  Cider of course!
Pepsi/cola - cola
Kärlek/sex -  Både och.. Annars Sex...
Jordgubbar/blåbär - Gubbisar!!!
Kött/veg - KÖTT
Tv/film - film
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/nike - Adidas
Kinesiskt/mexikanskt - Kina
Mtv/vh1 - MTV

SENASTE DU

Skrattade -  En timme sen kanske..
Grät - Minns inte...
Filmen du såg - öhmm.. Pingu
Drog ett skämt - Ingen aning...
Sjöng en sång - Pippisången för 3 timmar sen

Har du under den senaste månaden

Druckit alkohol -  japp
Tagit droger - Nope
Kysst någon - Javisst!!!
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet - Mmm, min man (sambo)
Sovit bredvid någon av samma kön - Ja, Cassandra. VArje natt...
Haft sex med någon - Jaaa
Badat utomhus - Nä verkligen inte...
Bakat - Öhm, näää..
Viljat dö - Nä, sånt e för veklingar! Har för mycket attleva för...!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback