Housewife

på nåt underligt sätt så tycker jag det är mycket roligare att fixa och greja hemma när jag är ensam hemma.
men det kanske beror på att jag får göra det mitt eget lilla sätt då.. ^_^

som bäst har jag hunnit sätta igång en tvättmaskin, strykt de rena lakanen och snart ska ja ta o sopa golven..
jag vet, många tycker det är onödigt att stryka lakan,
men jag tycker det är mycket skönare att krypa ner i en nybäddad säng när lakanen är nystrukna...

att rensa köksskåpen har inte gått så bra.
jag har inte ens hunnit göra det ännu.
men jag hade tänkt att jag skulle få det gjort innan Ben kommer hem iaf...

tror han kommer bli glad när han kommer hem o ser hur fint jag gjort det.. ^_^

nu kallar tvättmaskinen på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback