Onsdag kväll med vänner och Twister!

igår var nog en mycket rolig dag..
Ben kom ju hem igår, så det var ju mysigt.
vi sov några timmar där på eftermiddagen,
när cassandra skulle ta en tupplur så passade jag oxå på att sova lite.
vaknade halv två och hela familje steg upp då.
Micki och Rick kom upp och drack en kopp kaffe och pratade lite skit.
vi bestämde att de skulle komma upp senare på kvällen och spela lite xbox, och kanske dricka någo smått.

runt åtta tiden kom dom upp med xboxen, eftersom våran xbox är sönder så fick dom ta med sin.
det var meningen att vi skulle spela lite guitar hero eller nåt.
men vi satt och prata så mycket och självklart drack lite smått.
men sen efter några timmar snack så bestämde vi oss för att vi skulle ta och spela lite Twister.
Oj oj oj!
Trodde aldrig att vi skulle ha så där kul!
tror jag inte har skrattat så där mycket på länge.
det var alla världens olika positioner vi hade.
inte de lättaste alltid, men det funkade.
Men Ben hade nog det snyggaste omkull-ramlingarna1 det var mycket fina "piruetter"..

Cassandra ville ju självklart va med och spela lite oxå.
men hon fuskade ju bara.
men är man liten så får man väl fuska, antar jag...

kl 1 lämnade vårt sällskap oss och begav sig hemåt.
Cassandra sov sen en tid tillbaka och lilla jag kröp oxå ner under täcket.
Var mycket trött....

vaknade halv 11 idag, en mycket välbehövlig sovmorgon kan jag medge.
Ska snart bege oss ut med båten.
Eller rättare sagt det är Bens mammas och pappas båt.
men vi kommer med en sväng.
det ska bli mycket trevligt.
men nu verkar det som om solen har försvunnit och molnen kommit fram..
Hoppas solen skiiiiiner nu medan man är ute med båten!!



En mycket fin position av oss alla. jag tror jag har den lättaste av alla.. ^_^



Cassandra var ju en självklar vinnare! <3



Men hon fuskade nog lite ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback