regn och rusk

det finns inget värre än när det ska komma så fruktansvärt mycket regn!!
jag hade tänkt att jag och Cassandra skulle ha gått till parken igår och
haft en mysig liten picnic och grejer.
men när vi vaknade så ösregnade det!
så, så mycket picnic fick det bli för oss...
men så tänkte jag, det är ju en dag imorgon oxå.
och idag när man vaknar vad ser man,
jo regn regn regn regn!

så nu passar ja på att skriva ner några rader
i väntan på att Cassandra ska äta frukost...

blev väckt idag att av brevbäraren ringer på dörren,
datorn kom idag!
JIPPI!!
så jag satte på den,
men nu kommer jag ju inte in på den!!
nåt password som man ska skriva in,
men det passwordet som jag har här på en lapp funkar ju inte!
så det vette tusan om ja alls kommer kunna använda den där datorn.. ^_^


Jag & Ben flyttade in Cassandras säng i hennes rum på tisdagen..
så nu sover vår stora tjej i sitt eget rum..
jag tyckte det var på tiden...
hon har alltid sovit riktigt bra i eget rum,
sen hon typ var 9-10 månder.
men sen när vi flyttade så blev hon först sjuk,
sen fick hon väl nån sorts separationsångest.
så hon sov i vårat rum..
men nu flyttade vi tillbaka hennes säng i hennes eget rum..
första natten så vaknade hon två gånger på kvällen,
tror hon var lite orolig.
men sen följande natt sov hon hela natten i sitt rum.
kl 7 på morgonen kom hon in i vårt rum...
samma inatt, hon somnade jättebra i sitt rum,
men där kanske 3-4 tiden kom hon itassandes i vårt rum...

som bäst sitter hon och ser på Pingu..
hennes favvo juh!!

jag ska ta och dricka mitt morgonkaffe och försöka få den andra datorn att funka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback