Uppdatering?

herregud va tiden går snabbt.
jag tyckte det var igår jag kom hem från sverige,
men det är ju snart en vecka sen.
då kanske det är på tiden att man kanske knapprar ner nåt här oxå..

hemresan från sverige gick jättebra!
kallt va det på båten, men tur att det finns kläder!
Cassandra lekte och vi hade kul.
och världen är liten ibland,
träffade nämligen Tessan, Antti & Alicia på båten.
så jag hade en kompis och sitta och prata med lite iaf!

väl i åbo så kom Ben och hämtade oss från hamnen!
Cassandra blev tokglad när hon såg "sommarbilen"..

så nu har man då varit på en veckas semester till sverige!!


nu i helgen åkte jag på en "barnfri" helg till Tessan & alicia.
måste erkänna att det var faktiskt ganska skönt...
visst saknade jag Trollet massor,
men det var skönt att kunna få umgås som en vuxen,
och inte bara se efter Cassandra hela tiden..
Så det var faktiskt helt välbehövligt för min del.
jag har ju ALDRIG varit ifrån Cassandra.
så det var ju passligt att man kunde ta det nu! ^_^
men det var såå härligt att träffa henne igår igen...

på lördagen åkte jag och tessan till skanssi och kikade lite..
jag köpte egentligen bara lite kläder åt Cassandra.
hon fick en klänning och tre tröjor..
jättesöta..
kostade bara 21 euro,
det tyckte inte jag va så farligt dyrt...

slänger in lite bilder nu ist...




Cassandra i bollhavet på väg till Sverige..



I lekrummet. Cassandra hittade många lastbilar att leka med..



Lukas & Cassandra! <3



En glad cassandra som är och simmar..



Trött blir man av att åka ett varmt tåg..



Stora tjejen som ligger och solar lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback