vecka sen sist...^_^

sitter som bäst i min kära storasyster & Tias vardagsrum och tänkte skriva ner några rader.
har magen mätt och belåten,
vi åt lite fiskbullar och makaroner.
jag vet, det låter illa
men de e supergott!!

båtresan till Sverige gick bra,
jaa om man inte räknar med att jag och Cassandra försov ganska duktigt!
hade lyckats stänga av väckarklockan när den ringde kvart över fem.
så jag vaknade av att Bens pappa ringde på dörren halv åtta..
gissa om man blev stressad!!
men lyckades nog få det viktigaste med mig.. ^_^

på båten träffade jag, som planerat, Mona, Charlie och Julia.
Cassandra och Julia lekte massor på båten..
i leklandet, de dansade och ananrs hade mycket roligt...
va och åt god mat och bara hade trevligt...
Toas, Kattis och Lukas kom o hämta oss från hamnen när vi väl var framme.
sen va det bara åka den "långa" vägen till enköping...

imorgon bär det av till charlottenberg,
till min kära far..
Men Tias och Kattis kommer med,
så jag och Cassandra åker bil med dom!
Sköönt, att slippa åka tåg..
plus lite skönt med sällskap...

nu ska jag försöka få i mig lite kaffe...

saknar min älskade Poopisch oxå...
men men.. tiden går snabbt...
hoppas jag.....

ÄLSKAR DIG ÄLSKLING!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback