Bada och sola!!!

idag ska jag, Cassandra och Jenni bege oss till andra sidan gatan och bada lite.
nämligen till Tinnis..
där har man spenderat många lata sommardagar när man va liten.
så dit ska vi och plaska lite med Cassandra idag..

sen på eftermiddagen när Jenni ska jobba,
så åker jag och Cassandra till Haninge..
där växte jag upp...
ska åka till min faster Raija och hälsa på lite..
ska bli så mysigt att få strosa omkring på morgongatan och uppleva lite barndomsminne igen..
jag tänker ställa mig utanför Morgongatan 24 och titta en extra gång..
det var där som jag och resten av familjen växte upp...
kommer bli mysigt..
men som sagt, först blir det bad och sol!!

saknar min älskade Poopisch oxå..
har ju knappt hunnit tänka på att dagarna ändå har gått relativt snabbt..
men det är kanske för att jag inte är hemma och tråkar,
utan jag är ju ute på resande fot.. ^_^
men på tisdag kväll är jag hemma igen,
och sen kommer ju min älskade hem på onsdag morgon...
så jag behöver inte alls vara ensam hemma någo länge!!
Skööönt!!!

nu ska jag ta och dricka mitt kaffe och sen ska man bege sig till Tinnis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback