Bredsand here we come!



idag åker vi till bredsand och solar och badar lite för sista gången.
vi åker ju hem imorgon...
så när Tias har kommit hem från jobbet så ska vi åka och bada...
ska bli såå skönt..

bokade om min hemresa oxå.
skulle egentligen ha åkt idag
men jag bokade om den,
så vi åker hem imorgon bitti istället.
så vi får en dag till här i enköping.
jag menar, vad ska vi hem för?
visst Ben kommer hem imorgon,
men Cassandra skulle aldrig låta honom sova när han kommit hem,
så det skulle ha blivit lite kaos.
så vi åker imorgon istället,
så kommer Ben och hämtar oss från hamnen...
mysigt...
LÄNGTAR!!!

nu ska jag ta och dricka lite kaffe och sen ska jag försöka se att jag inte
har glömt att packa ner nåt..
har mer saker med mig hem än vad jag hade när jag kom..
som vanligt med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback