Dagen D!!



Klockan 14:00 idag börjar äntligen mitt sommarlov!
6 veckor bara ledigt!
Jag har längtat!!!
Betyder att man äntligen får sova oavsett om det är en måndag eller lördag!
Ska inte göra nåt under sommaren..
ska bara slappa och ta det lugnt!!!
Betyder oxå att när skolan börjar den 3/8 har man mindre än 6 månader kvar i skolan.
Teori alltså, efter nyåret börjar jag mitt läroavtal.
Men det betyder alltså att mindre än 6 månader som jag lever på studiestöd!
Sen börjar man få vettigt med pengar igen!
SKÖÖÖÖNT!!!

Tycker den här tiden sen skolan började har gått såå snabbt!
Känns som det var november för nån månad sen bara och man satte sig
första dagen vid skolbänken.
men nu är det sista dagen innan sommarlovet
och vart tog tiden vägen??
Måste ju erkänna att den här senaste delen,
alltså all teori vi haft efter dagispraktiken
var TOKJOBBIG!!
All anatomi och massa annat man hade..
trodde aldrig det skulle ta slut.
men nu är det det!!
JIPPI!!!


Nu ska jag njuta av min sista kopp kaffe jag dricker den här tiden på dygnet!
För imorgon dricker jag förhoppningsvis mitt morgonkaffe efter kl 8 ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback