Linköping

känns som om det är evigheter sen jag skrev nåt.
men jag har ingen koll på när jag sist skrev.
men nu kan jag väl knappra ner några rader....

som bäst sitter jag nere i Linköping,
hemma hos Jenni..
Jenni är min allra allra första vän jag fick när jag var mycket liten..
fast vi har tappat kontakten många gånger genom åren,
så har vi alltid lyckas hitta tillbaka,
så vi kan prata och nu på senare tid,
via internet... ^_^

fick för mig i måndags att jag skulle åka iväg den här veckan Ben jobbar.
först hade jag tänkt åka ner till mamma..
men hon & Lasse skulle iväg på nån MC-träff,
så jag bestämde mig för att jag ÄNTLIGEN skulle ta mig ner hit till Linköping.
det är väl typ 5-6 år sen jag sist var här...
Men nu sitter jag här...

tågresan ner gick bra. 3 timmar och 20 minuter,
två byten och gassande sol.
andra tåget, det tåger som vi satt längst på hade ingen AC!
Gissa om det var varmt.
Cassandra somnade på tåget så jag fick sitta med en kall vattenflaska och svalka henne lite med den..
det hjälpte lite..
men men...

ska inte ta och sitta så mycket mer här..
ska snart få Trollet att sova...

Imorgon ska vi till Tinnis och bada..
Sola och bada och bara mysa och ta det lugnt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback