Lördag lördag!!

Idag är det lördag, igen...
Tyckte precis det var lördag, men nu är det igen lördag..
Dagarna går lixom lite snabbt nu..
Men bra är det, för det betyder att mitt sommarlov börjar snart!!

Igår var jag och Cassandra i bastun,
och skönt var det!
Cassandra lekte och hade kul
Inte undra på att vi båda sov så gott inatt då.
Vi vaknade kvart över nio imorse.
Så vi fick en välbehövlig sovmorgon.
Sitter som bäst och funderar vad man ska hitta på idag.
skulle verkligen vilja göra nåt idag,
men man får se vad dagen har att erbjuda...

Förra veckan fick vi tillbaka våra tenter vi skrev i början av veckan.
Vårdlära och läkemedelslära.
jag hade inte läst nåt till någon av dom.
Eller till läkemedelsläran hade jag kanske läst 2 kompendier som vi fått.
Men sen orkade jag inte mer.
Men jag fick ändå 3 i båda två!
På en skala från 1-5,
så det var riktigt bra!
jag var jättenöjd!!!


Saknar min älskade oxå...
Vill att han ska komma hem,
men det är inte många dagar kvar tills han kommer hem..
Men sen vart ifrån han åker är en annan femma...
Antingen kommer han från Långnäs som vanligt,
eller så måste han åka från Stockholm.
men men, det ser man sen det....


Nu ska jag ta och göra lite frukost åt mitt vackra lilla barn
som springer omkring helt naken här hemma.. ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback