NÄST SISTA DAGEN!!

på torsdag ska vi va hundvakt.
viivi ska va hos från torsdag till söndag..
det ska bli roligt.
det var ju ett tag sen hon var hos oss.
men nu kommer hon,
heeela midsommarn..
Inte för att vi tänkt fira det,
midsommar alltså...
tar det lugnt och bara njuter...
Cassandra längtar ihjäl sig,
hon ser verkligen fram emot att viivi ska komma..
Här hemma får viivi va i soffan och hon får sova i sängen med oss..
det får hon inte riktigt göra hemma hos sig,
kanske därför hon tycker det är så skönt att få komma till oss lite... ^_^

idag är näst sista dagen i skolan!!!
Gissa vad jag längtar!!
Imorgon är det allra sista dagen innan sommarlover börjar!!!
Sen är man ledig i 6 veckor..
det ska bli så fruktansvärt skönt!
får se vad man hittar på.
men nåt roligt hittar man säkert att göra..
funderar på att åka till Kattis & Mattias ett tag..
jag menar jag har sex veckor ledigt,
klart jag ska hälsa på lite..
jag kan ju inte sitta hemma o bara mögla när jag kan åka dit... ^_^

nu ska jag dricka upp mitt kaffe innan de e dags att
klä på Cassandra och börja cykla iväg till Bens mamma & pappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback