REGN!



Vart håller sommaren hus!?
Det är ju den 14 juni redan,
och det bara regnar och regnar.
Vill att det ska komma sol!!!
Så man kan få göra massor med roliga saker UTE!
Nu när det regnar så måste man ju va inne.
Visst det finns regnkläder åt Cassandra,
men inte så kul att sitta i lekparken när det regnar! ^_^

Har precis vaknat upp efter en liten tupplur..
Passade på att vila en timme medan Trollungen vilade.
Så nu är man pigg igen..

Cassandra ligger på soffan och ser på Bamse såklart..
Jag ska snart börja diska,
och sen ska man laga lite mat.
idag blir det kyckling, ris och currysås.
MUMS!
Måste ju passa på när inte Ben är hemma,
för han är inte såå förtjust i det.
Men gott ska det bli...

Har suttit lite och kikat på hotell i Helsingfors.
Om man kanske skulle ta och åka dit några dagar nu under sommaren.
Om jag nu ändå ska fixa mitt pass, så kan man ju lika gärna vara kvar i Helsingfors några dagar.
Det finns en hel del man kan göra där..
Hotellen kosta inte så mycket för 2 nätter.
Man kunde få för allt mellan 120euro till 200 euro..
Beror ju på hur mycket man vill lägga ut oxå...
Självklart kostar ju tågresan dit,
för bil tar man inte... ^_^

Nu ska jag ta och börja diska,
så man kan njuta av maten sen...

Älskar mig Poopisch!
saknar dig baby!
men nu är det inte många dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback