Sola & bada idag igen då..

sitter som bäst och dricker lite morgonkaffe med Trollet ser på lite tv.
ska snart börja gör oss klara för att bege oss till Tinnis och sola & bada lite, igen...
solen värmer jätteskönt redan nu,
så jag ska bara dricka upp mitt kaffe,
sen ska man se till att smörja in Trollet med solkräm och sen börja traska iväg...

idag ska jag försöka hinna sola ryggen lite,
så man kanske blir något jämnare brun.. ^_^
sen i eftermiddag ska vi till Jennis mamma och äta lite.
det var ju ett par år sen man träffa henne
så det ska bli super kul!

Min älskade Poopisch är i Visby som bäst..
dom är ju på långkryssning nu,
tror att i år är det kanske tallin- visby,
eller var det riga-visby..
jag vet inte,
kommer inte ihåg.. ^_^

Imorgon åker jag troligtvis tillbaka till Enköping..
ska försöka hinna in till Stockholm på måndag och träffa Mona.
man borde ju försöka hinna med det nu när jag är här i Sverige.
henne har jag ju inte heller träffat på några år...
ska bli trevligt... ^_^

nej nu ska jag ta och börja smörja in Trollet,
och sen ska vi traska iväg...
sola sola sola!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback