Länge sen sist...

det var ett par dagar sen man knapprade ner några rader.
har inte ens orkat..
har varit så trött och stressad över allt man har kvar i skolan..
har iofs inte så många dagar kvar nu.
det värsta är redan över i skolan..
nu är det bara två distanser kvar,
sen är skolan över!!
om en vecka den här tiden börjar mitt sommarlov!!!

i söndags träffade jag pappa, Kattis & Lukas.
dom hade dragit sig hela vägen till Finland,
för de skulle på Aleksis konfirmation.
Aleksi är nämligen pappas gudson,
så dom skulle ju dit..
det var riktigt trevligt att träffa dom.
Lukas & Cassandr ahade nog roligast tror jag.
de små trollen fick för sig att tvätta Cassandras skor, ´
så dom tog bort hennes skor och kasta dom i en vattentunna.
sen lyckades dom riva upp lite blommor från blomlandet...
ja, det var lite smått och gott som trollungarna lyckades hitta på..
Cassandra var duktigt trött när vi skulle åka hem,
så hon somnade ju direkt i bilen..
Väl hemma så vakna hon men då var ju lilla jag sååå trött.
så jag gick faktiskt och tog en liten tupplur...

har varit kanske lite lat av mig nu när Ben varit hemma.
har faktiskt tagit en tupplur varje dag nästan.
har jag varit i skolan så har jag tagit en tupplur direkt efter skolan,
och under helgen tog jag en tupplur där mitt på dagen nångång.
men jag har ju börjat äta antihistamin nu,
för läkaren tror att jag är pollenallergiker,
vilket bra kan stämma.
så jag blir såå fruktansvärt trött av att äta dom...
bra att man har nåt att skylla på... ^_^

Min älskling åkte och jobba igår,
så nu är det tomt hemma igen..
men men, hoppas veckan går snabbt...

tänker nog slänga mig på soffan en stund nu medan Cassandra vilar..
Sen blir det liv i huset när man ska väcka henne...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback