<3

Kan man sova för lite eller för mycket!?
Jag är konstant trött känns det som...
Eller är det för att det är bara är så mycket att komma ihåg nu!?
Jaa, det vette fåglarna!
Fick iofs sova relativt många timmar inatt.
Cassandra och jag gick och la oss runt 21 tiden,
men hon ville stiga upp kl 7 idag!
Så det var bara gå upp och sätta på kaffet.
Utan morgonkaffet överlever man inte!!

Hon sitter som bäst och ser på Bolibompa.
Så jag passar på att skriva ner några rader...


Började fundera igår om jag alls nångång kommer bli gift! ^_^
Skulle ju vilja heta samma efternamn som resten av familjen.
Men jag har vant mig vid tanken att jag inte kommer få det.
Men det gör inte nåt egentligen, bara jag alltid kommer få vara med Ben!
Kan nog säga att han är mannen i mitt liv!
Trodde man aldrig skulle kunna älska igen efter alla grejer man gått igenom innan jag träffa honom..
Men titta på mig nu!
Jag älskar nån!!
Av hela mitt hjärta...
Utan honom känns det tomt!
Visst jag är ensam utan honom varannan vecka, men det är ju pga av jobbet.
Och visst är det ganska skönt att va ensam ibland,
man får sakna varann lite osv.....
Men sen när det blir onsdag så börjar det pirra i magen för jag vet att han kommer hem!
<3 Det är kärlek!!! <3

Igår kom Tessan och Alicia hit till Pargas.
Solen sken och det var klarblå himmel.
Så vi var ute och gick i 1½ timme!!
Guud va skönt det var att vara ute och gå.
Cassandra somnade sött i vagnen efter en stund och sov sen hela vägen hem....

Nu är det bara måndag, tisdag, onsdag, torsdag & fredag kvar innan det blir birthdaydinner!
Lääängtar!
Ska bli skönt och mysigt att komma ut...
Cassandra ska sova hos farmor och farfar!!

Neej, nu ska jag ta och dricka mitt kaffe och leka lite med Cassandra.
Idag ska vi nog gå ut igen...


Kan tillägga att jag läste ut Tal till min systers bröllop idag!
Bra bok!
Fick skratta en hel del.... ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback