Dagarna försvinner!

Dagarna verkar aldrig räcka till ordentligt.
Imorgon är det fredag igen!!
Vad har man hunnit med den här veckan då??
Hmm.. Jaa, inte så mycket..
Haft praktik och inte gjort någo desto mer.
Men man är hemma så sent när Ben är borta. I
går var vi hemma typ tio före fem, så det var ju bara börja laga mat och sen var klockan 18!
Skulle se på lite Bamse med Trollet vårt, men hon var ju tröt redan vid halv 8 tiden.
Så jag gick faktiskt och la mig då med henne.
Jag vet, jag har inget liv!!
Men det är såå skönt att känna sig utvilad när väckarklockan ringer halv 6 på morgonen.
Imorgon blir det tidigare väckning.
Cassandra ska va hos dagmamman redan kl 7.
Så det krävs lite tid innan man har allt klart här och man kan ge sig av...


Annars är det inte mycket att tillägga egentligen.
Dagarna går förbi bara och man hinner ju knappt sätta sig ner och fundera så är det en ny dag redan!
Men det är ju skönt det, för då betyder det att helgen kommer snabbare.. ^_^
Den här helgen ska jag bara ta det lugnt och försöka vara ute så mycket som möjligt med Trollet vårt!
Får hoppas att all snö inte hinner smälta bort.
Hela gårdagen var det ju plusgrader, så det var så där lagon slaskigt när jag skulle hem.
Men nu kommer det ner lite snöflingor från himlen igen...
Man får så, man får se...


Tack och Hej!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, Usch, jag vill inte ha ont... Puhuu...Men fårväl ta det antar jag. Ger man sig in i leken får man leken tåla... Vet du om det är ultraljudet som man tar vid v 14 som man får med en bild på bebis hem?

Jag är i vecka tolv nu så förlossningen räknas vid 23 sep. Långt kvar men tycker verkligen som du sägar att tiden bara springer iväg... =) ha det fint.. kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback