Fredag fredag kom tillbaks!! :o)

Väckning kl 04.45 idag!
Inte direkt mänskligt att gå upp så tidigt, men har man praktik så har man.. ^_^
Kände inte alls för att stiga upp när klockan väl börja ringa imorse.
SKulle kunnat stänga av den och sova vidare många många timmar...

Igår bakade jag bärpaj!
Den blev faktiskt riktigt god.
Trodde inte den skulle bli så god, eftersom jag alltid varit lite skeptisk mot paj med lingon i,
men det blev riktigt gott måste jag säga...
Åt en bit och sedan gick jag och la mig.
Klockan var bara 20 då jag gick i säng, men jag var sååå trött igår...
Ville bara krypa ner under täcket och sova sova sova!!




Ben åkte och jobbar idag...
Gud, va den här veckan gick snabbt.
Tyckte just att han kom hem, men det är en vecka sen.
Så nu måste han åka bort igen... :o(
Men det ska gå bra!
Får se lite hur Cassandra beter sig nu när han åker sen.
Hon har inte alls varit mammas flicka den här veckan.
Hon har verkligen inte varit så rar.. haha...
Världens trots är hon inne i oxå.
Ska kasta saker, hon slåss och hon SPOTTAS!
Men det är en period, det går över sen.
Men det är jobbigt, eftersom hon lyssnar inte.
Men sen ibland är hon världens sötaste! Men det är hon alltid i och för sig.. ^_^
Får se vad jag och Trollet hittar på nu när pappa Ben åker och jobbar.
Det är massor med snö ute, så förhoppningsvis så hålls det till helgen,
så vi kan åka lite pulka och gå till parken! :o)

Idag slutar jag tidigt!
Men det är inte merän rätt eftersom man ska börja redan 6.30!
Slutar 13.15 idag och sen ska jag hem och mysa och bara slappa!!
Bara 1½ vecka kvar av praktiken, sen börjar skolan igen!
Längtar faktiskt lite till skolan,
för det blir mer regelbundna tider för Cassandra,
när hon är hos dagmamman alltså.
Nu är det så "långa" dagar för henne.
Men när skolan börjar igen så får hon återigen samma tider 7.45-15.30!

Neeej, nu måste jag sluta skriva massor med strunt och fixa resten innan jag ska iväg i snön!



I sommar ska jag och Cassandra åka med Pappa Bens båt!
Ut och kryssa lite..
Får se om man åker när han jobbar, eller om vi alla åker en ledig vecka! :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback