Hatar snö...

Jag verkligen hatar snön nu!
Visst det är jättefint när det är vitt på marken osv.
Men när folket inte ens kan ploga på morgonen så då kan det sluta komma snö!
Skulle gå och lämna Cassandra idag, men tror ni jag kom fram med vagnen!?
jag fastande överallt med den och kom inte ens upp för en liten backe!
Så jag och Cassandra vände om igen och gick de få stegen tillbaka hem.
Jag fick lov och ringa Bens pappa, som snällt kom och hämta Cassandra och körde henne till dagmamman!
TACK!
Du är en räddande ängel!!
Klockan 8 bestämde dom sig för att börja ploga vägarna!
KLOCKAN ÅTTA!?
När alla typ redan åkt till jobbet?
Lyckat säger jag bara!!!
Det skulle itne varit till nån större nytta fast jag skulle haft bil..
För jag skulle inte ens ha kommit in i garaget!!!

Jag har två stycken arbeten som jag borde göra klart.
Dom ska va inlämnade på fredag.
Jag har bara börjat på ena,
men det andra verkar ganska lätt..
Så det borde inte ta så lång tid.
Men det återstår och se..
Tänkte sätta mig ikväll (om jag orkar) och fixa med dem.
beror ju på om Cassandra behagar låta mig skriva ifred
eller om jag måste vänta tills hon lagt sig.
Men jag är ju själv så trött sen...
Så jag vet inte hur mycket som kommer bli gjort...
Men Ben kommer ju hem imorgon,
så då får jag tid för mig själv och skriva på dom!!

Jaa, som sagt så kommer Ben ÄNTLIGEN hem imorgon!
Guuud vad jag har saknat honom...
Känns som veckat har gått med snigelfart fram.
Men imorgon kommer han äntligen.
Cassandra kommer bli uuuberglad när hon kommer få va hemma imorgon.
Dagmamman är sjuk, så jag bestämde att Cassandra får bli hemma.
Eftersom Ben ändå kommer hem runt halv 10 tiden...
Så jag missar bara en timme i skolan.
Trollungen kommer bli uuuberglad när pappa Ben kommer hem!!!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka se vad man ska äta idag...



Visst är det vackert!!
MEN det börjar va dags att skippa snön snart...


Hejrrååå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback