I did it! Again!

Jag har lyckats, igen!
Jag lyckades glömma vagnen ute inatt...
Men inte större fara skedd..
Lite kall är den,
men inte så farligt!
Snacka om att lätt glömma bort saker!!

Igår tog vi det bara lugnt jag och Cassandra.
Vi lagade god bacon&grönsaks-risotto till middag med nygräddad örtbaguette!
Snacka om gott!!
Alldeles krämig och härlig,
med mycket parmesanost!
MUMS!!!

Hade distansdag igår, skulle göra klart ett arbete, men kom bara halvvägs på det.
Men det är bättre än inget det iaf!
Ska väl försöka få resten fixad ikväll,
efter Trollet somnat..
Eller det är vad jag har TÄNKT göra..
En annan femma är VAD jag får gjort ikväll...


Började läsa en av mina alla böcker jag har hemma igår.
Tänkte att jag skulle försöka läsa igenom denna bok!
men det kommer gå snabbt, för jag har snart läst halva boken redan..
Ett tal till min systers bröllop heter den.
Mycket rolig bok,
för oss som är småbarnsföräldrar!
Man får skratta mycket i den!
Sen när den är slut ska jag väl försöka läsa den sista delen ur Millenium-serien!
Sen har jag läst alla dom böckerna oxå...
Bra böcker dom oxå!!!


Fredag idag då...
vad ska man göra?
Tror inte jag kommer göra så mycket.
Bara va hemma och mysa med Trollet..
Ska bada henne ikväll hade jag tänkt..
Men det ser man sen,
vilket humör hon är på...

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och försöka leta fram några kläder åt oss!!
Det är underligt hur mycket man hinner på så lite tid... ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback