Idag börjar skolan då..

Juhupps, idag börjar skolan!
Vet inte om jag känner mig bara trött eller om jag tycker det ska bli skönt att komma tillbaka till skolan.
Visst tyckte jag om att ha praktik, alla barn osv.
Men gud va skönt att få tillbaka sin gamla vanliga rutiner igen.


Igår hade vi lite födelsedagskaffe här hemm.
Eftersom jag fyller ju faktiskt 25 imorgon.
Men när Ben är borta nästa helg, så tog vi det igår istället.
För sen helgen efter det, alltså den 28/3, då ska vi ut och äta med kompisarna.
Cassandra ska få sova hos farmor och farfar för första gången.
Ska bli kul och se hur det går.
Men det kommer gå såå bra sååå! ^_^
Eller det hoppas jag iaf.
Men varför skulle det inte göra det??!!
Hon älskar ju att vara där,
så jag tror inte det blir några större problem att ha henne där...


Imorgon ska jag till frissan!!!
Ska klippa mig igen och färga håret.
Ska nog lägga nåt rött i håret..
Inte brandbilsrött,
utan en mycket finare röd färg..
Tror jag kommer passa bra i det...
Jag har ju iofs haft rött hår förr, så jag vet att jag passar i det...
Men jag litar fullt på min frisör!!
Do what you want! ^_^



JAA, men det glömde jag ju skriva,
när Ben kom hem i onsdags så var han bara tvungen att ge mig min födelsedagspresent,
min älskade Laura  parfymen!!
TACK POOPISCH!!
I dooo love it!
Nästa gång blir det Donna och kanske Noa...
hihi...


Nej, nu ska jag ta och försöka göra nåt med mitt hår innan jag ska klä på mig...

Kommentarer
Postat av: Jenni

min favvo också :D den e snart slut.. men ska ju åka kryssning i helgen så får se vilken parfym man kommer hem med då! pusss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback