Imorgon händer det!

Imorgon kommer äntligen Ben hem!!
Skönt att ha han hemma sen igen...
Cassandra kommer bli mycket glad när pappa kommer och hämtar henne sen imorgon.
Själv sitter jag på dagiset till kl 17!
Roligt det! ^_^

Men sen är jag hemma igen..
Kanske det blir lite mys!?
Vad vet jag...


Annars har det inte hänt så farligt mycket..
Slappat och tagit det lugnt..
helgen kom och gick...
Och början av veckan har gått i vanlig takt...

Bara tre dagar kvar av praktiken då!
Sen är det back to school again!
Längtar faktiskt tillbaka..
Underligt nog..
Men det ska bli skönt med lite teori igen!
Det kan ju faktiskt behövas efter 5 veckor med barn runt om sig..
Men jag kommer saknar alla barn,
man har ju blivit så van med att det finns 14 barn omkring mig.
Men det ska nog gå bra!

En vecka kvar tills jag fyller 25...
Oj oj, tiden går snabbt...


Nu ska jag ta och läsa en godnatt saga för Trollet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback