Måndag måndag måndag, igen..

Veckosluten går bara för snabbt ibland.
Känns som det var fredag igår, men det är ju redan måndag...
Vad har man hunnit göra då??
Måste riktigt fundera...
På lördagen var vi först till Bens mamma och pappa.
Dom är ju iofs på resa, men deras katt är ju där.
Så vi åkte dit och släppte in katten.
Cassandra härjade ute i snön med Ben medan jag började tvätta lite.
Vi fick ju ta med alla vår tvätt dit, eftersom våran tvättmaskin är ju sönder!
Men bra gick det...!!
Cassandra älskar att vara ute i snön.
Hon grävde och kastade lite boll med pappa.
Sen gick dom till parken för att åka lite pulka.
Men kom hem ganska snabbt igen, eftersom Trollet hade blivit lite trött..
Men hon somnade ju inte iaf.
Men det kunde man ju gissat...
Så vi skulle åka och handla och tror ni inte att ungen somnar i butiks-vagnen där!
haha, gud va roligt det såg ut..
Men är man trött så är man.. :o)

Sen senare på lördag kvällen så blev det utgång för min del.
Jag och en kompis skulle till åbo, men vi kom aldrig så långt.
Kvällen började här hemma och sedan bar det av till Harrys.
Men där satt vi så länge att vi bestämde oss att gå till Frendi, den lokala nattklubben.
Om man ens kan kalla den nattklubb.. ^_^
Det dansades en hel del och nog sjönk det några Smirnoff Ice i mig nog.. :o)
Hemma kvart i fyra! Roligt!!

Sen igår då..
Solen sken ju och det var underbart väder ute!
Jag vaknade redan elva.
Ben höll på att städa och greja.
Duktigt man jag har.. ^_^
Efter mycket om och men så bar det iväg ut och gå,
eftersom Cassandra inte ville vila alls här hemma så la vi henne i vagnen och traskade iväg.
Vi skulle ju ändå till Finnby och släppa in katten.
Tog säkert 1 timmes promenad för att komma dit, med lite omvägar så Cassandra skulle somna.. ^_^
Tvättade lite där, igen och sedan gick vi till parken igen.
Cassandra rutschade och sprang omkring.
När vi skulle bege oss hem så gick vi via ett stall, så Trollet skulle få klappa lite hästar.
Hon blev helt salig när hon fick se dom.
"Vill rida" säger hon..
Sötisen vår...
Goood mat lagade vi igår, var meningen att vi skulle göra bärpaj med vaniljvips,
men klockan var så mycket när vi ätit att vi gör den idag ist... ^_^

Imorgon åker min älskling och jobbar. Den här veckan gick för snabbt... :o(
Men man får hoppas att veckan han är borta går lika snabbt...


N måste jag börja göra nåt med mig själv innan man ska börja traska iväg till dagiset..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback