New week again!

Det är sjukt vad folk kan hitta på!
Läste igår på aftonbladet att två 15-åringar har våldtagit en 40-årig kvinna på en kryssning.
Var det nu sen Galaxy eller Cinderella, det kommer jag inte ihåg.
Men hallå, 15 år!
15åringar kan väl inte vara så stora!
Hur lyckas dom!?
Sjukt alltså!!
Plus att det varit en gruppvåldtäkt på Paradise.
5 män hade våldtagit en 20 årig tjej.
Hon hade hamnat i chock!!
Det är sjukt vad folk lyckas göra alltså!!!
Jag och Ben hade en bra pratstund om det igår..
Båten hade varit en halvtimme sen från avgången från Mariehamn, eftersom ambulans och polis var ju tvungna att komma...
Usch usch säger jag bara....


Vad har man lyckats hitta på i helgen då??
Inte så farligt mycket. Tessan och Alicia kom hit på lördagen.
Vi va ute och gick en halvtimme.
Men det kom jag ju på efter att det borde jag inte fått göra, gå alltså, eftersom jag har en inflamation i knät!
Lyckat!
Men det gör inget, det var så vackert väder, så man tänkte inte på det alls....

Bara två dagar kvar, sen kommer min älskling hem igen.
Tycker den här veckan har sniglat sig fram!
Den skulle ha kunnat gå lite snabbare!!
Sen på lördag blir det middag!!!
Jippi!! ^_^
Men just min tur, när jag vaknade imorse hade jag en blåsa på övre läppen!
Snyggt!
Bäst att den försvinner tills på lördag!
Annars blir jag ledsen och börjar gråta...
Nää kanske inte riktigt, men nästan!

Idag måste jag verkligen ta och beställa mina biljetter till pappa!
Annars kommer det bli muchos dyrt, som Cassandra skulle säga!!

Nu måste jag hoppa i duschen så jag blir klar nångång!!




Cassandra ser på Bamse kl kvart över 7 på lördag morgon!
Ingen sovmorgon här hemma!! ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback