Sista dagen på praktiken..

Idag har jag allra sista dagen på praktiken!
Känns både skönt, men även lite ledsamt..
Kommer ju sakna alla barn juh!
Man har hunnit vara där i 5 veckor och lärt känna dom..
Och det kommer nog bli lite för lugnt nu när man bara har sitt eget barn att se efter..
14 barn att se efter är ju lite mer..
Så det kommer va ledsamt att sluta...
Men, skolan börjar ju på måndag så jag kommer säkert inte hinna tänka allt för mycket på barnen sen...




Back to school! ^_^
Ja som sagt..
Skolan börjar på måndag!
Ska bli skönt att få komma tillbaka till vardagen och fast rutiner och tider igen..
Men vilken killer- läsordning vi har..!!
Det gäller att bara kämpa kämpa då!


Igår tog vi en liten familjetripp till Citymarket och Lidl.
Åkte och handla lite...
Cassandra fick en film,
som om hon inte har tillräckligt med saker!
Men hon är lite bortskämd, jag vet!
Sedan köpte vi äntligen en lampa till vardagsrummet.
En sån där "papperslampa" som står på golvet.
Den är ju nästan lika lång som mig.. hihi...
God said Let there be light, and light there is! ^_^

Bens mamma och pappa har kommit hem från Thailand nu med.
Bruna och fina är dom!
Dom hade köpt en fin Hello Kitty klänning åt Cassandra och även en jeanskjol och en fiiin blus till den.. ^_^
Jag fick en ny mjukisdräkt!

Nu måste jag börja göra mig klar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback