Sunday again..

Helgen har bara gått för snabbt egentligen.
Det är redan söndag och vart har lördagen tagit vägen då?
Helgen borde vara 3 dagar istället för bara 2.
Då skulle man hinna med lite mer... ^_^

Man har inte gjort nåt alls känns det som.
Igår var jag och Cassandra till Citymarket med Rick och Micki.
Det var riktigt trevligt.
Hittade faktiskt lite samlarfigurer från Cassandras favvo barnprogram I drömmarnas Trädgård.
Kostade 16.95euro.
Det kallar jag dyrt.
Trollet dock blev ju uuuberglad när hon såg dom.
jag trodde aldrig att jag skulle se dom i Finland, men där stod dom så vackert på en hylla och det bara skrek Cassandras namn om dem.
Ska åka dit när Ben kommer hem sen så ska vi köpa några fler åt henne.
Typ några nallar eller nåt annat skoj...
Så nu har hon lite mer leksaker då med andra ord.

Borde försöka orka städa lite idag oxå.
Söndagar har ju blivit lite av min lilla städdag, av alla dagar i veckan så gör jag det på söndagar.
Borde oxå försöka rensa lite i Trollungens rum.
Det finns allt för mycket leksaker där som hon aldrig behagar röra, så vad gör dom där då?
Måste ta tag i det och verkligen lägga bort lite, kanske hälften av alla saker iaf.
Men jag får se hur mycket jag orkar göra idag...

Imorgon börjar min sista vecka på Tummelisa.
Min examensvecka.
Sen börjar skolan igen.
Ska egentligen bli ganska skönt att komma tillbaka till skolan, men läsordningen är inte den skojigaste men vad gör man inte för en utbilding.
Det ska nog gå bra..!!

Och nu är det inte många dagar kvar tills Ben kommer hem.
Får man se vad man hittar på sen då..
Har ingen iver till att göra nåt egentligen, men nåt kanske man borde komma på att göra...

På tisdag kommer Bens mamma och pappa hem oxå, fran Thailand.
Ben frågade igår när vi pratade vilket flygbolga dom åkte med, för han hade läst att Finnair skulle troligen börja strejka, och det var ju just det flygbolaget som dom åkte med.
Hoppas dom kommer i alla fall.
Annars vetta tusan vad dom kommer göra.. ^_^

Nu ska jag ta och börja göra lite frukost här hemma, så vi får magarna mätta och belåtna.
Sen ska man väl försöka börja städa dåå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback