Trött!!

Då sitter man återigen här framför datorn på morgonen för att skriva lite.
Känns som det är enda tiden på dygnet som min hjärnan faktiskt är med!
Så då kan man ju passa på att skriva några rader..

Igår åkte Ben och jobba.
Så nu är det bara jag och Trollet hemma igen då.
 Igår gick vi till sängs redan vid 19 tiden, men vi skulle se på Bolt juh.
Jag hade laddat ner den för att Cassandra skulle få se en ny film.
Men som jag gissade, Cassandra såg kanske halva filmen, sen somnade hon.
Men lilla jag fortsatte se den.
Den var faktiskt riktigt rolig.. ^_^
Klockan tingde halv 6, så man hinner dricka morgonkaffe och kika runt lite på nätet innan jag ska väcka Trollet.
Sen är det rumba igen..

Slog mig igår att det är ju bara 7 dagar kvar, alltså vardagar, av praktiken!
Gud va snabbt tiden har gått.
Då har man varit 4 veckor där redan!
Oj oj!
Det går snabbt...
Sen börjar skolan igen, och vi har ju en spännande läsordning måste jag ju medge...
Vi ser sen efter 2-3 veckor hur spännande jag tycker den är...


Igår höll jag samlingen på dagiset.
Det gick mycket bra, enligt mig själv.
Så jag är nöjd.
Va och hade gymnastik med några av barnen igår, och idag ska vi till bibban med några.
Mycket att göra, men det är roligt att göra nåt annat än att först leka inne och sedan gå ut.
Skönt med lite omväxling..

Annars är jag helt seeeeg!
Vet egentligen inte vad som försegår inne i mitt huvud.
Ibland vill jag och ibland vill jag inte..
Vet inte om det bara är en period som jag är inne in.
Men det går över, hoppas jag iaf.
För jag vet ju att innerst ille vill jag verkligen, men just nu så är det bara blääää!!
Usch usch!!


Borde ta och börja boka mina och Cassandra biljetter till pappa oxå.
Vi ska ju åka dit över påsken,
eftersom min kära far har fyllt 50 i slutet av mars,
så vi måste ju fira det lite...
Tyvärr kommer inte Ben med, så vi åker ensamma...
Hittar inte på nåt som man skulle kunna köpa åt far min,
måste höra med mina syskon vad man bordehitta på...

Ska bli skönt att få komma bort lite och träffa alla syskon igen.
Är ju EVIGHETER sen jag såg dom sist...
Sist jag träffade pappa var förra sommaren när vi åkte dit...


Nää, nu ska jag ta och avsluta det här!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback