Utvärdering!



Idag har jag min utvädering av praktiken.
Kl. 8.45 för att va exakt.
Så snart ska jag börja röra på fläsket till dagiset en sista gång dåå...


Ben åkte och jobba igår dåå..
Tomt och tyst här hemma igen...
Saknar honom...
Miss him..
Sooo much!!
Men en vecka går snabbt!!!
I sommar ska man ut och kryssa lite dåå....
Ligga i den falska solen och lata sig lite...

Där kommer jag att befinna mig... :o)
                                       ↓
                                       ↓
                                       ↓






Va och klippte mig igår OCH färgade håret..
Så nu är man rödhårig igen..
Okej, inte brandbilsröd,
men syggt röd... ^_^
I like it!!


♥ Älskar dig Poopisch!

Kommentarer
Postat av: Maria

En bild vore trevligt..

2009-03-18 @ 07:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback