Åh, sköna värme!

Lördagen är kommen och det är så varmt och skönt ute!
Solen har lyst sen jag inte inte när imorse.
men skönt är det iaf...
Ska ut och leka med Cassandra snart,
men först ska jag ta och diska lite..
när vår fina diskmaskin har gått sönder så är det bara diska för hand..
det suger lite,
men vad gör man inte?
disken måste ju bli ren! ^_^

Igår så kom tessan & alicia hit till oss.
Antti skulle iväg och spela liten tennis
så damerna kom till mig..
vi hade roligt,
barnen gick och la sig runt kanske halv tio och sen låg jag och tessan och slappa på soffan...

Cassandra har börjat krångla MASSOR när hon ska sova.
igår fick jag sitta med henne i sovrummet och verkligen försöka få henne att sova.
hon tyckte inte om det,
men efter 20 minuter ville hon ha vatten,
sen skulle jag läsa en bok för henne
och efter det somnade hon!
det tog kanske 30 minuter,
men hon somnade sen iaf...
Så nu får det vara nog med hennes dagsvila,
så får man se vad som händer..
kanske nattningen går bättre efter det....

nu ska jag ta och diska lite
sen ut och leka med Cassandra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback