Äppelpaj! MUMS




sitter med en kopp kaffe och har precis ätit mig mycket mätt på
lite äppelpaj med vaniljsås.
måste erkänna att jag åt nog lite för mycket av det goda.
känner mig GANSKA så mätt...

kaffekoppen har jag bredvid mig och den ryker sådär mysigt
och kaffearomen hittar sin lilla väg in i näsan..
Undra om man kan få samma koffeinkick av att bara känna kaffedoft?
tänk, då skulle man kunna sluta dricka kaffe juh! ^_^

ljudet av Bolibompa ljuder bakom mig,
det är Cassandra som sitter limmad framför tvn nu när
hennes absoluta favvo-program kommer;
I drömmarnas Trädgård...

saknar min älskling något oerhört mycket..
känns som dagarna kommer sååå långsamt tills han kommer hem igen.
pratade med honom för en liten stund sen,
men det hjälper inte..
tomheten inom mig är ännu helt galen!!'
vill att han ska komma hem..
men snart, snart, snart så kommer han hem..

gud vad det verkar tjatigt att jag bara skriver om honom & Cassandra
men det är mitt liv och det är dom jag lever för..
de är dom som är min familj..
min "nya" familj..
eftersom jag har ju min "egen" familj,
alltså mina syskon, mamma o pappa och såå.
men Ben & cassandra är min NYA familj..
eller om man ska ta det rätt väg;
jag och ben skaffade en egen liten familj.. ^_^
Familjen Labermo-Ridberg


funderar vad man ska ta och hitta på i helgen,
men nåt roligt kommer man säkert på.
kanske man ska åka nånstans...
det får man se sen när helgen närmare sig..


har distans-dag imorgon!
ska skriva om smärta, liggsår & bensår..
printade ut massor med info idag när jag va i skolan.
så nu ska jag bara strecka under allt viktigt och försöka
göra om allt till egna ord..
nästa vecka har vi TVÅ distans-dagar efter varann!
Guud, ännu mer arbeten att skriva.
men tur att det är sommarlov snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback