Efter regn kommer solsken..



Det är underbart väder ute
och det känns allt för skamligt att behöva sitta inne vid en skolbänk.
men ett måste är ett måste...

igår var vi ut till Attu och hälsade på Camilla, Cassandra gudmor och min svägerska.
underbart väder hade vi.
vi hade tänkt åka på lördagen,
men jag var tvungen att åka till läkaren för jag hade,
som jag anade bihåleinflammation.
och tur var ju de att vi inte åkte,
för det var såå tråkigt väder...
regn och åska...
men igår hade vi lite bättre tur med vädret...
Vi badade balja och åt god mat..
Cassandra stormtrivdes och skulle inte alls åka hem sen..
men vi kom nog hem sen ändå...


imorgon åker min älskade och jobbar.
men skönt att han är en dag mindre borta den här veckan.
han kommer ju hem redan på tisdag morgon istället för onsdag morgon.
så det ska bli skönt..
vi har gjort ganska mycket nu när han varit hemma,
men ändå känns det som dagarna går allt för snabbt.
finns en del saker som jag önskade att man skulle ha orkat göra.
men kanske idag... ^_^


Inte mer än kanske 25 dagar kvar tills sommarlovet!!
SKÖÖNT!!
det kan verkligen behövas...

nu ska jag ta och dricka upp mit kaffe och sen börja göra mig klar
för att gå till skolan..
innan dess ska jag hinna ta min antibiotika oxå..
BLÄÄ..


ÄLSKAR DIG POOPISCH!
NU OCH FÖR ALLTID!!

Kommentarer
Postat av: silviavoneisten

kan fixa din design. Den var ganska tråkig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback