Försova sig!



jag lyckades försova mig imorse!
jag hade satt min klocka och ringa kl 6,
vilket den gjorde.
Men lilla jag var allt för trött,
så jag tänkte att jag bara drar mig en liten stund...
sen vaknade jag mitt i allt och såg att klockan var kvart i 7..
45 minuter, tänker ni.
men 45 minuter är ganska mycket när man är ensam hemma med Cassandra
och det finns tusen saker man ska hinna göra innan man ska iväg med henne kl 7.30..

Men iaf...
Jag kom upp och fick snabbt slänga mig i duschen...
sen var det bara att försöka väcka Cassandra.
och det är lättare sagt än gjort..
enda sättet att få upp henne var att ge henne välling som hon fick
dricka på soffan..
Jag vet, fy skäms på lilla mig... ^_^

Men allt gick bra
och vi kom ivög i tid,
fast stressad var jag...
kom i tid till skolan och allt,
trots att jag försov mig...



Va på eftermiddagen på seminarie i Åbo.
Om ensamhet..
Va väl helt ok...
ensamhet kan vara en skrämmande sak....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback