Fredag...

det är redan fredag igen och nu är helgen framför en!
undra vad man ska ta och hitta på den här helgen?
ikväll tänkte jag iaf bada lite bastu med Cassandra,
för det tycker hon sååå mycket om..
kanske imorgon oxå, om man orkar...


fick hem tid till Åbolands sjukhus igår oxå.
Cassandra ska ju på pricktest,
och den 4/6 ska vi dit,
alltså nästa torsdag..
lite nervös är jag men det ska nog gå bra..
mest nervös är jag för om de kommer hitta nåt alls,
och hur Cassandra kommer reagera.
men sen när jag läset igenom papprena igår så fick ja syn på att
Cassandra ska till labbet först och ta blodprov!!
så idag måste jag ringa och beställa tid åt henne..
usch usch, inte ens jag tycker om att ta blodprov
så ska dom göra det på mitt lilla lilla barn...
Det är nog bara jag som överdriver, men det ser jag inte fram emot...
blodprovet alltså....

nu är det bara tre dagar kvar tills Ben kommer hem..
ska bli så skönt att få han hem igen...
saknar honom mer o mer för varje dag som går...



Cassandra har börjat krångla någo grymt mycket med att gå och sova på kvällarna.
igår kom hon inte i säng förrän runt 22 tiden,
och det efter mycket om och men.
det slutade med att jag fick gå och lägga mig också,
då kunde hon ligga kvar i sängen..
men jag vill inte gå och lägga mig bara för att hon ska sova,
så från och med idag så ska vi dra ner på hennes dagsvila.
sen får man se hur det går..
hon sov inte middag många gånger under den veckan Ben va hemma nu sist..
så hon blev ju trött redan runt halv sju, sju..
men hon somnade gott sen..
så nu är det dags!


nuu ska jag försöka läsa ut boken jag håller på att läsa;
Camilla Läckberg, Tyskungen
Skitbra bok!
Rekommenderar starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback