Last day...



igår var jag vaken till halv 1,
jag låg och tittade på sex and the city ju!!
men sen när batteriet i datorn bestämde sig för att lägga av,
då bestämde jag mig för att gå och sova...
även om jag redan sett igenom hela serien två gånger
så är den fortfarande lika bra att se på....

fick sova till halv 9 idag.
cassandra ville gå upp då,
men först ville hon höra sagan om den lilla prinsessan.
jag har hittat på den sagan åt henne
och hon älskar den.
cassandra får välja vad prinsessan ska göra,
och enligt cassandra ska prinsessan alltid koka mat,
morötter för att vara exakt..
så man börjar kunna den där sagan nu....



Nu när Ben kommer hem så får han ju lön.
då ska vi köpa en elgrill åt oss själva.
så vi kan börja grilla lite här hemma...
och sen ska vi försöka hitta lite balkongmöbler oxå...
det är mycket som vi borde köpa...
borde köpa en cykelsits åt Cassandra
som vi kan sätta på min fina cykel..
så kan jag börja cykla med Trollet till dagmamman,
fast senaste dagarna som hon varit hos dagmamman
så har hon faktiskt cyklat dit själv...


Nej, nu ska jag ta och dricka lite kaffe och sen ska man mysa med Trollet...


ÄLSKAR DIG POOPISCH!
SNART KOMMER DU HEM TILL OSS...
HAR SAKNAT DIG....
I LOVE YOU!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback