Lördag 2 maj idag då...



Herregud, redan den 2 maj!!!

jag och Cassandra va hemma runt halv 12 tiden idag.
kändes ganska skönt att komma hem,
men samtidigt lite tråkigt..
eftersom vi hade haft så roligt hos Tessan&Antti
så det var inte så roligt att komma hem till en tom lägenhet..
men ibland måste man ju göra det...

igår tog jag och Tessan det lugnt hela dagen.
visst vi va ute på promenad en stund,
och gjorde dagens goda gärning när vi var på väg hem...
en äldre tant hade fallit ute på sin gård,
så jag och tessan försökte hjälpa henne upp,
men det varinte det lättaste..
så jag fick stanna en bil, en annan äldre kvinna kom och hjälpte oss.
jag fick börja springa in i hennes hus efter tantens nitro och grejer.
men bra gick det!! ^_^

gjorde kladdkaka igår kväll,
och satt o smaskade på det medan vi såg på Sex and the City...
guud, vilken härlig, slapp kväll man hade.
men det var skönt..
Cassandra somnade som en liten bebis runt kanske 21 tiden...
själv va jag i säng först runt halv 1 tiden kanske....



jag och cassandra vaknade för en halvtimme sen,
eller jag hade sattit klockan och ringa kl 15,
men lilla jag somnade ju om!!
men det var skönt att vila lite längre idag...
funderar på om ja ska ta och baka en egen kladdkaka här hemma.. ^_^



Saknar dig min Poopisch..
vill att du kommer hem..
men de e bara 4 ensamma nätter kvar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback