Miss my man...



Min älskade..
Hur mycket kan man riktigt sakna någon?
Känns som en stor del av mig saknas
när han inte är hemma.
Han åkte igår,
men ändå känns det som han varit borta i all evighet...
Känner mig så tom utan honom hemma..
Känner hela tiden att det är nåt som saknas..

Igår när jag skulle gå och sova,
vilket jag drog mig för att göra,
så märkte jag att det va så ledsamt att gå och sova ensam.
Fast det är väldigt sällan jag & Ben går och lägger oss samtidigt,
men bara det att han kommer och säger godnatt åt mig,
ger mig en godnatt puss och släcker lampan..
bara det gör mig glad...
och att jag sedan hör tv:ns ljud och knapparna på datorn som smattrar..
Då vet jag att han är hemma..
Men igår var det mörkt, tomt och tyst.
för tyst...
Saknar honom så mycket...

Utan dig vill jag inte leva,
utan dig så saknas en stor del av mitt hjärta..
Utan dig,
gråter jag....


ÄLSKAR DIG POOPISCH....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback