orka...



Jaha, då har man prov idag igen då.
Anatomi-prov 2 dååå..
hur mycket har jag läst då?
inte såå mycket,
men det får gå som det går.
man kan alltid göra om det....


ska till läkaren idag med Trollet.
ska försöka få remiss till Åbolands sjukhus.
måste få göra ett pricktest på Trollet,
eftersom vi misstänker att hon är allergisk mot nånting..
nånting är det iaf,
eftersom hon får fullt med röda prickar runt munnen
när hon äter viss sorts choklad..


har inte skrivit på ett tag,
jag har haft alldeles för mycket att göra nu när Poopisch varit hemma..
vi köpte en grill i fredags
så det har blivit massor med grillmat.. ^_^
Sen har vi egentligen bara tagit det lugnt...

Va ut och åt i söndags,
det var ju Mors dag ju!
det var meningen att vi skulle åka på kryssning,
men Trollet var sjuk..
hon är ännu lite snorig och har hosta,
men febern är borta!


nu ska jag ta och klä på mig och ska börja traska till skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback