Trött....



Så här vilt kan det gå till när pappa Ben är hemma.
Cassandra och Ben spelar lite...
Strax efter det här fick hon riktiga trummor!!




Sitter här, huur trött som helst.
skulle allra helst vilja gå och lägga mig nu redan.
men klockan är allt för lite,
så jag får vänta tills klockan blir iaf halv 8 innan jag vågar gå och lägga mig...

bara 1½ dygn kvar tills Ben kommer hem..
jag längtar sååå mycket..
inte bara för att jag får min älskade hem,
men jag kan få ta en power-nap efter skolan...
man blir ju ganska bortskämd med att va 4 dagar ledig...
men nu är det verklighet igen,
vilket betyder tidig väckning och hela dagen i skolan.
guud, jag blir ju tröttare bara av att tänka på det....


Nu ska jag sätta mig på soffan med Trollet
och leka lite med henne.
hon har fastnat för att leka med sin docka nu...
Better go....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback