Valborg kom och gick lika snabbt...

valborg kom och gick lika snabbt...
åkte till tessan & antti igår på eftermiddagen,
eller rättare sagt,
dom kom och hämtade mig och Cassandra i Pargas..
på menyn stod det grillmat med god sallad och massa annat gott..
Jag och tessan gjorde en kladdkaka,
ja Cassandra var ju oxå med på ett hörn och bakade... ^_^

Sov gott gjorde vi hela natten...
Vaknade och kände mig utvilad faktiskt...
sen drack vi massor med kaffe
innan jag och tessan begav oss ut på promenix i över en timme..
Cassandra somnade faktiskt ganska snabbt i vagnen...

Idag har vi bara slappat,
sett på Sex and the city och bara ätit oss tjocka ungefär...
Cassandra och jag har badat bastu nu och snart ska hon sova.
Hoppas hon sover utan att hosta så mycket.
hon har ju fått nån underlig hosta,
men de kanske hör till förkylningen..

Nu ska jag äta mig lite tjock igen o sen ska vi fortsätta se på sex and the city...


Älskar dig baby!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback