Girls Night Out!

ikväll är det girls night out..!!!
ska bli kul att komma ut lite och svira lite.
har inte gjort det på länge
så det kommer säkert bli superkul!!

men just nu är klockan bara lite över 10
och jag tar en paus från att städa..
vaknade kl halv 9 idag,
eller vaknade och vaknade..
Cassandra vaknade då och då fick jag stiga upp.
men jag va pigg, eftersom jag gått o lagt mig redan lite över 22 igår kväll...

så nu håller man på att städa..
diskmaskinen e igång, tvättmaskinen likasåå...
hallen e dammsugad och ska snart ta itu med vardagsrummet
köket e oxå någolunda rent..
måste ju städa lite nu medan man e på G juh!!


igår kväll va hela familjen i bastun.
det va mycket skönt!
hade varit så frusen hela dagen,
så det va skönt att komma i en varm bastu....

skulle fixa "vinterbilen" igår oxå..
det va mig en mycket "rolig" historia... ^_^
först va ena bakdäcket fast..
så bens pappa kom o fixa det...
sen skulle vi åka iväg,
men då va bensinen slut............
så vi fick fixa en dunk med bensin..
vilket oxå va nästan omöjligt.
den bensinstationen vi först åkte till,
ja den tog inte emot mitt kort eller bens kort.
så vi fick gå till nästa.
sen tillbaka till bilen o fylla på bensinen,
men det va ju lättare sagt än gjort,
eftersom det va mörkt ute..
men vi fick troligtvis inte så mycket bensin i tanken,
för den vägrade starta iaf..
så idag ska vi införskaffa en ordetnlig bensindunk och sedan
ska vi tanka bilen full.. ^_^
det var en mycket lång och krävande procedur igår.. =)


nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe o sen ska jag fortsätta städa..
kanske jag ska försöka riva upp Ben oxå..
han va i säng lite före 3 inatt.
så han e säkert trött...
men vad gör det??
hihihihi...
LOVE YOU HONEY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback