Lilla jul!

alltså jag är sååå dålig på att uppdatera bloggen
det måste jag verkligen erkänna...
men det känns som man inte hinner så mycket nu för tiden...
praktik, skola, arbeten, Cassandra och sen hushållet oxå..
kanske inte låter så mycket,
men det är ett heltidsjobb... ^_^

nu är det helg, igen!
Och lillajul dessutom!
har julpyntat lite,
med det lilla lilla julpyntet jag äger..
en lillajulsgran, en ljusstake och en julduk.
på julduken står Cassandras fiiina tomte hon gjort hos dagmamma.
Mitt mamma hjärta är så stolt!!

Ska jobba idag, 16-20.
fyra timmar, men det e skönt att få jobba lite iaf.
några xtra slantar i plånboken,
Får lön på måndag,
hela 29 euro!
men tror det är för en dag och dom har säkert dragit en massor med skatt
eftersom jag har inte lämnat in ett nytt skattekort,
men vad gör det.
lite xtra pengar har aldrig skadat...

och snart kommer skatteåterbäringen!!!
JIPPI!!!
Jag & Ben får tillsammans typ 629 euro...
Muchos bra!
men det finns alltid hål att stoppa dom pengarna i
plus att julen e på väg mot oss oxå.....


nej, nu ska jag ta o fixa mig
sen ska jag börja klä på trollungen.
hon ska till fammo & faffa idag när jag ska jobba..
men fammo jobbar hon med,
så Trollet är på tumis med faffa.. ^_^

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback