shit pommes frites!

dagarna går så fort att man hinner knappt med juh!
det är redan fredag
och det kändes som det igår va lördag och jag va ut o svirade lite med tjejkompisarna.. ^_^
men nu är det återigen fredag och helgen är här!!

veckan som gått har varit lugn.
va "ledig" måndag, tisdag och onsdag.
eller ledig o ledig.
jag hade distansdagar.
så jag gjorde färdigt mitt arbete om droger och gjorde en myyyycket fin presentation oxå.
på powerpoint.
nu när jag äntligen fått office paketet in på datorn.
det va inte så svårt som jag ville ha det.. ^_^

det var skönt att va hemma 4 dagarn tillsammans med min älskling,
innan han begasv sig iväg på jobb igen.
så nu är det ensamma veckan igen..
men den här veckan känns konstig..
vill bara att han ska va hemma..!!!
men snart är det torsdag igen...
okej inte snart, men hoppas dagarna går snabbt iaf...


i måndags va vi på 3 års granskning med Cassandra.
och "tanten" på bvc va MÄKTIGT imponerad av Cassandra.
Men vem skulle inte va det...??
Nej så jag skryter..
men man måste få skryta om sitt eget barn ibland oxå...

och på måndag efter bvc begav vi oss till Åbolands sjukhus...
igen..
men den här gången var det jag som skulle till farbror doktorn.
skulle till gynekologen
och det är inte det trevligaste
men ett elakt måste.....
och inte nog med att jag fick betala 80 euro för kalaset,
de hittade en cysta på min vänstra äggstock.
Tack för det!
men den va relativt lite ännu,
2x2 cm bara....
så den får vara där sålänge....
han sa att kroppen kan kanske ta hand om den själv
men om jag börjar få mera ont eller något annat
så måste jag tillbaka på kontroll...
Det är ALDRIG några bra nyheter när man går till gynekologen..
usch usch usch och fyyyy!!!!


nu ska jag ta och dricka lite kaffe och försöka få lite tvätt i tvättmaskinen och sätta igång diskmaskinen..
annars blir det aldrig nåt gjort.....

förresten..
Jag ber till Gud att inte Cassandra blir sjuk på minst en månad...
Varför undrar ni?
för om 2 veckor ska hon få nöffnöff-vaccinet
och det tar sen ungefär 2 veckor innan hon e helt komplett skyddad..
Så jag beeeeeer att hon inte ska bli sjuk...

Och btw...
det finns redan nöffnöff-sjukan här i Pargas..
Så man får väl hoppas på det bästa.. ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback