½%¤#%

nu har söndagen kommit.
klockan är 08:22 och Jag & Trollet är vakna.
har sovit som små bebisar inatt.
fast Cassandra vaknade tolv tiden och skulle prompt gå upp,
men hon somnade om efter en stund...

igår va Camilla på besök
så Cassandra fick leka lite med sin gudmor..
skulle Cassandra varit frisk den här helgen så skulle vi åkt
ut till Attu o hälsat på henne,
men tyvärr,
när man har varit sjuk så måste man hålla sig hemma...


om en vecka ska vi ha Cassandras 3 års kalas.
vet inte riktigt hur jag/vi ska hinna med allt innan lördagen.
men jag ska försöka storstäda nu innan Ben kommer hem.
om man bara försöker hitta inspiration till det så kommer det gå bra.
sen får jag ställa mig o baka på fredagen sen.
vet inte riktigt ännu vad vi ska bjuda på,
men tror det blir en blåbärskaka och kanske nån saltig paj...
har ju redan lite småbröd som ligger här hemma o väntar.. ^_^


det är otroligt hur snabbt åren går.
det går inte riktigt in i mitt huvud att Cassandra faktiskt fyller 3 år.
jag tycker det var för en liten stund sen hon föddes.
som en nästan 4 kg klimp kom upp på mitt bröst efter 9 månader och 4 dagar inne i magen.
men ett års kalaset kom och gick,
och två års kalaset kom och gick det med.
så nu blir det då tre års kalas.
Min lilla bebis börjar bli stor redan...


idag ska jag försöka få min distans-uppgift gjord.
den ska va inlämnad på tisdag,
så jag borde försöka få den gjord.
men massa lagar och paragrafer är inte riktigt min grej.
men ska väl försöka se om jag fattar nåt av den texten...


hade min praktikutvärdering på fredagen oxå.
mycket stolt över mig själv är jag.
fick en 3a,
på en skala från 1-3..
så jag e såå stolt över mig själv...


nu ska jag sätta mig på soffan och se på lite Bolibompa med Cassandra.



Så här glad blir man när man får ett piano på sitt 2 årskalas...

Får se vad Trollungen får det här året.. ^_^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback