A lot going on?

idag är det ÄNTLIGEN torsdag!!
Och som kanske de flesta vet,
eftersom jag tjatar så mycket om det
så kommer ju Ben hem idag!
JIPPI!!!

idag och imorgon har jag distans-dagar.
så jag har 2 skolarbeten som jag ska skriva.
var av ena har ja inte ett hum om vad fan man ska ta och skriva om.
ska ta och prata med läraren idag om det,
så kanske jag fattar lite mer.
eftersom hon hade sagt:
" de som varit i skolan kommer ha lätt att skriva distansen, men de som varit borta kommer ha det svårare!"
jaha, tack för den!
Ursäkta mig då om jag va hemma med mitt sjuka barn!
Men visst kan jag komma till skolan BARA för att få veta mer om vad fan saken vi ska skriva om betydet..
Bläääää säger jag bara!!

Ska jobba idag faktiskt.
12-20
Känns lite kul faktiskt att jobba.
på samma plats som jag hade praktik.
jag trivdes superbra där,
så varför inte jobba lite extra? ^_^
Kommer säkert bli kul..
Hoppas jag iaf...


Igår hade Cassandra en lite bättre eftermiddag/kväll.
inga raseriutbrott eller nåt.
Jag va en duktig och snäll mamma och "byggde" en koja åt henne.
i hennes säng..
Mycket enkelt..
jag tog ett påslakan och hängde det över henens säng
och va na sååå nöjd.
hon somnade så gott där sen oxå..
Mammas älskling....


igår började skolan halv 1,
så jag hann va super duper duktig här hemma innan dess.
jag tvättade, plockade ut och in ur diskmaskinen, sortera tvätt (ren), dammsugade och skura golven.
så nu kan man äta från golvet om man så vill..
Okej kanske inte riktigt,
men rent är det..


imorgon måste jag och Ben åka och köpa Cassandras "födelsedagspresent".
vi ska köpa en ny säng åt henne.
okej, många kanske tycker det är en tråkig present,
men hon behöver det,
plus att hon kommer få sååå mycket leksaker och annat kul på lördag,
så vi köper nåt som hon verkligen verkligen behöver.
ska bli kul och se vad det blir för säng.. ^_^

Måste försöka hinna baka imorgon oxå..
funderar på att göra en cheesecake.
men Cassandra har "beställt" en jordgubbstårta.
men vi får se lite vad det blir..
mycket att försöka hinna göra innan kalaset på lördag..


Nu ska jag försöka dricka upp mitt kaffe och se borde jag försöka fixa alla
fotografier vi har på datorn.
måste bränna ut de som inte är utbrända osv,
för jag måste tömma kameran ju!!
Så ska försöka hinna få nåt gjort nu innan de e dags att väcka Cassandra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback