A lot going on?



Mammas älskling..... <3

Tiden går så otroligt snabbt nu för tiden.
Vet att jag sagt det förr,
men det är så verkligt nu.
På tisdag fyller Lukas,
min älskade systerson 4 år.
Och den 27:e den här månaden fyller vårt lilla troll 3 år.

Jag tyckte det var för några månader sen som hon föddes,
och jag minns hennes 1 års kalas som om det vore igår.
Men nu sitter man och försöker planera hennes 3 års kalas.
Vilket betyder att det är 1 år sen som vi hade hennes 2 års kalas
och flyttade i samma veva...

Underligt nog så känner inte jag mig mycket äldre.
Fast jag redan gått och blivit 25 och om ungefär 6 månader
fyller man 26....
Kanske jag är så ung i sinnet.. ^_^

Och min älskade Poopisch fyller 28 år om en månad ungefär.
Måste fundera ut vad man ska hitta på då.. =)





Annars flyter allt på som det ska..
Jag har min examensvecka nästa vecka.
Så det betyder att jag redan varit 7 veckor på praktik...
så om en vecka så börjar skolan igen då..
Men vi är bara en månad i skolan
sen bär det av på praktik igen...

Ben jobbar som vanligt just nu.
han åkte ju i tisdags,
men nu måste han byta i Stockholm när han ska hem
vilket betyder att han kommer hem ett dygn senare
så han är hemma på torsdag morgon.
Och på torsdag eftermiddag ska han på arbetsintervju till Viking Line.
Jag hoppas innerligen att han får jobbet.
För det första så har han mycket kortare väg till jobbet,
plus att jag och Cassandra kan åka och hälsa på honom,
eftersom jobbet är på Åbo-linjen...



Tror inte jag har pratat med Ben på hela helgen.
Jag sov igår när han hade skickat att jag kunde ringa och på fredagen
tror jag inte heller att jag hann prata med han..
Saknar hans röst..
Saknar hans famn..
Vill bara bli kramad...




Nej, nu tror jag att jag ska ta och dricka upp mitt kaffe
och sen ska jag försöka plocka undan Cassandras leksaker
härifrån vardagsrummet...
Kanske man skulle kunna få skura golvet i fred idag.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback